Wednesday, June 24, 2009


I terlampau rindu with my blog coz lama tak drop-by & update my story. Im bz lately and futhermore byk masalah yg melanda baru2 nie membuatkan aku takde masa utk updatekan my blog.

Aaahh!! apa yg aku nak kata kat sini ek. Perlu ke aku ceritakan kekusutan yg melanda hati & perasaan aku yg terlalu sentimental ini?? Maybe yes or maybe not...

Aku lemah & tak berdaya utk menangani masalah2 yg dtg bertimpa2, tp aku kuatkan semangat & cekalkan hati utk semua ini. Semua yg berlaku mungkin ada hikmahnya. Mungkin menyedarkan aku bahawa tak semua yg kita inginkan or impikan menjadi milik kita. Jadilah aku seorang insan yg umpama layang2 putus tali. Tak pernah ku ceritakan kpd sesiapa walau aku di landa kedukaan, kesedihan & kesangsian. Semua perasaan ku simpan bersatu dlm hati. Kadang2 perit menyeksa jiwa..

Malam minggu bukannya sesuatu mlm yg menghiburkan bagi aku kerana mlm itu mlm yg penuh dgn kebosanan, kebencian, hingga senyum terlalu payah ku ukir di bibir. Apa yg aku nak cari dlm kehidupan ku ini? Menanti dan terus menanti? Mengharap sesuatu yg tak pasti? Atau aku perlu menyelongkari nasib diri, melangkah ke depan bersama harapan?....

Penantian & harapan sering seiring tp sentiasa terhenti kerana terlalu kurang pasti dlm menongkah perjalanan... sentiasa mengalah demi menjaga hati sendiri??

Bukan aku nak berjiwang tp sekadar nak berkongsi rasa & perasaan yg acapkali melanda aku di kala aku termenung sendirian. Sekurang2 lepaslah satu beban..

Di kala ini, airmata sering menjadi teman tidurku....hih!hik!hik!
"Di harap akan ada sinar utk ku...akan ku tunggu saat itu"








No comments:

Post a Comment