Wednesday, May 27, 2009

Blog Pertama Saya

Welcome to my blog. Yang ni merupakan my 1st blog. Teringin nak punyai blog sendiri tp masa tak mengizinkan utk aku berbuat demikian. Yelah...dgn keje yg menimbun kat ofis keja 8-5 kadang2 begitu menyesakkan :-(. Apa nak buat, dah nama kita keje, go on aje lah kan hehe..
Best gak dpt mengcreatekan blog sendiri , boleh ceta apa2 jer yg kita nak, takde sape yg melarang aku nak cakap apa kat blog ni. Yang penting , this is my story to share to all of YOU!
Well, skrg ni aku betul2 free so dptlah aku luangkan masa 1-2 jam nak create blog nie. Memandangkan yg ni blog pertama aku, korang jgnlah nak gelak2 pulak yea...take it easy!
Buat masa ni aku betul2 takde idea nak tulis apa kat sini. Lain kali aku akan share dgn korang apa yg aku buat , tu pun kalau ada nice story to share...ahah...

"Sayonara"

1 comment:

  1. hye pat....
    wahh cantik nyerr blog u...teruja i nak baca...
    i da follow u pasni u follow i plak k..

    ReplyDelete