Thursday, May 28, 2009

pagi yg penuh ngan dimensi

Gud Morning everyone..aku feel fresh pagi nie maklum je lah esok nak cuti Yahoo!. Pagi nie aku kena completekan keje2 terakhir b4 aku cuti esok. Esok aku ambik cuti 1/2 day. Byk benda aku nak buat esok, paling penting aku nak settle saman aku di blai polis, saman tu byk tau RM300 tp aku dah buat rayuan kat abg polis tu , so dia kasi kurang abt RM30 jer. Huh!..aku kira bnasib baik sbb all tis while aku pening kepala camner nak settle saman RM300 tu. Rupa2 nyer dpt pulak di kurangkan. Ringanlah sikit beban.
Esok aku dah start cuti back to ofis on 8th June. Gawai tak lama lagi jadi aku kira nak beli brg sikit2 utk persiapan Gawai ni. My families 31st May nak balik Sarikei, aku rase aku tak nak pegi. Boringlah dat place, nnt tak pasal2 , sampai ari nie nak balik ari nie jugak. Tngoklah dulu, aku biasanya salu buat kputusan last minute, byk member tak suke ngan aku punya prinsip nie.
Aduh! badan aku sakit pagi nie, sengal2 bdn maklumlah PMS. Rasa nak g massage pulak. Rase sejuk di ofis ni mcm dah sampai ke tulang jer, aku betul2 tak tahan wheeeaaa..
Td aku lancarkan Perang SMS to someone. Rasa geram & sakit ati tp bila dah buat rase nyesal mlanda diri. Yelah org baik ngan kita, takkan nak di balas jahatkan?? kesian dia but wat 2do..sape suruh sakitkan ati org...
Eh..tak sedar dah nak lunch. Cepatnyer masa..teringat pulak lagu Meet Uncle Hussein "Masa..."
Aku nak kur lunch wt my colleagues pasni. Tpt biasa aku lunch skrg nie is Garden Park. Dekat ngan ofis save time ;dahlah lunch 1 hr only huhuhu..
Oklah takat nie dulu..aku ni klu nak ceta2 mmg tak pandai abis punyer. maklumlah kaki novel mcm aku nie, mmg byk idea & byk benda nak ceta. Klu ade rezeki nx time, bolehlah agaknye aku jadi novelis ha ha ha angan2 mat jenin...pii rahhh kau..eh ya ke??
aku chow dulu yea..nnt aku sambung lagi..
~ bye bye ~

No comments:

Post a Comment